Thursday, November 18, 2010

*dusting*vacuuming*

Ah-choo!

oh gosh lamanya tak update pasal my crafty side of life.

oh tapi saya ada buat sesuatu,tapinya tak upload sini,sedikit malas,sikit je tak banyak

saya sibuk membuat apron untuk mama saya yang comel ;)



lately saya suka pada ruffle,walaupun saya buat method menarik benang,kerana tak pandai guna ruffler foot,tapi tetap nak buat,pasal lepas susah payah dan bila siap rasa puas hati dengan kerja sendiri *tepuk bahu sendiri*



ini pula half apron,saya suka corak hijau tu,mengingatkan saya pada wallpaper dapur suasana inggeris kedesaan (eheh..), dan ia berpoket,see? can put whisk in there just to show off that u cook..hahaha!


saya suka ruffles! there i said it.

p/s: pada yang tanya pasal FatQ tu saya ada beli di fabric fanatics yang jap linen,yang lain designer cotton.

No comments: