Friday, June 18, 2010

another breed of luggage tag




luggage tag with window, banyak kali try buat dengan pelbagai fabric and finally settle with synthetic felt,pasal dia lebih keras tak macam wool felt.

saya tak hias dengan button wat so ever pasal luggage tag kena kebal dan tahan lasak. nanti buh button la apa la kang tercabut plak,sayang la.


luggage tag ni akan dijual di little penang street market nanti..suka tengok hasil kerja sendiri...ntah kenapa..satu kepuasan :)


nursing clip dah siap, nursing cover ada lagi like 20 nak jahit, sebenarnya lagi 10 je tinggal,tapi kena tambah sikit untuk joint promo with majalah Pa&Ma :)

nursing clip pun kena tambah lagi 10

harap nanti ahad 27th June, ada la orang nak beli barang-barang kedaichomel...saya takut untuk gagal,serius..saya tak suka..tapi tulah, kalau tak test the water macam mana nak tahu

saya berharap sangat dari sini Allah tunjukkan jalan terbaik untuk saya, kepada dia berserah segala yang telah saya usahakan.

p/s: berminat nak beli felt luggage tag?do email me stashowale at hotmail dot com :)

3 comments:

TiniHani said...

insya allah.. masing-masing ada rezeki sendiri.. :) jangan lupa update masa hari jualan tu ya... good luck

Maia said...

oh bestnya bukak booth yer.. all the best! insyaallah... semoga berjaya yer.. jgn stress2..

Anasfadilah said...

tinihani: terima kasih :)

kak maya:: first time kak maya,takut pun ada ni...tima kasih :)