Tuesday, January 5, 2010

*semalam*

semalam godek-godek

kata thread tension automatic,tapi awat top thread ketat

godek lagi, dial no 3 pun sama 2 pun sama

saya yang tension ni

baca balik manual (i do read the manual,tapi tend to skip mana yang macam tak penting tapi sebenarnya crucial)

ohhhhhhh!

cara masuk bobbin salah rupanya...kena tekan bobbin gini-gini dulu,lepas tu tarik ke kiri

ingat macam biasa

cuba try test atas kain..

ha!jadi pun...fewwww

thread tension dah setting,jom godek apa menatang ni boleh buat

eh..ada huruf-huruf ni..meh eja jahit nama Ziyyad sat

hmmm,kalau 2 benang ni lagi cantik hasil dia

esok je lah sambung godek dah kul 1 pagi dah ni yang oi

hahahaha!

p/s:: cuba teka apa yang saya godek?hahaha



Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

8 comments:

misa said...

kalu teka betul dapat hadiah ke cik anas.. hahaha..


saya teka cik anas godek mesin jahit berkomputer.. mungkin nv70?

Anasfadilah said...

misa::kalau teka betul tak dapat hadia la yang oii..heheh

n70?mungkinkah?kita tunggu esok :)

SurayaHarris said...

mesin jahit baru ka?

Anasfadilah said...

sue::eh ye ke mesin baru?kau biar betul sue?

sue tiba-tiba rindu kau tak tau kenapa,aku tak smepat jumpa kau hari tu balik.

bila nak turun penang?

Jiji said...

WASHING MACHINE? hahahahh@!~ i HAVE NO IDEA!

Anasfadilah said...

Jiji::tang mesin tu betul,tang washing tu ada sikit silap...hehehe

aNnAsUe'G said...

mesin jahit ye?! sbb kenal si bobbin tu! hahah!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

jelez aku.aku tadak mesin jahit.