Thursday, January 7, 2010

*letih*

kebelakangan ini asyik letih tidak bermaya

ada bersembang dengan collegue, dia menyarankan saya makan jamu

saya cuba 2 biji pil jamu mak dara,kita tunggu hasilnya

saya letih,bila letih banyak projek dalam kepala kotak tak boleh proceed

macam semalam, Ziyyad tumpahkan air milo,husband dah mop guna air saja

tapi,lantai melekit,saya tak suka,saya mop balik guna pencuci lantai sekali..

lepas tu saya semngat nak organize kain,sebelum organize kena kemas a few things dulu

letak container berisi beg kat dalam almari,semua,panjat turun naik tangga

tangga jenis lipat 4 tu,berat nak mati!

belum pun menjahit,saya letih

sampai nak makan pun tak larat..punya terukla

masa nak mula jahit husband datang bawa air..uhhh sedapp woo



nampak tak air teh ais saya?nampak? bagus...hahahah

semalam saya menjahit burp cloth, banyak tutorial ada di google..go google :)


this is free,if u buy Exclusive Chomel Nursing Cover,limited period only,and while stock last

made from flannel,both side,super soft too!



Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

3 comments:

Maya said...

cantik mesin.. :D

Mommy Loves Craft said...

salam perkenalan,
First time drop comment on your blog.Sebenarnya malu nak tanya sbb saya ni baru nak berjinak dng jahit menjahit ni. Mmg zero knowledge psl sewing. So mencari info sebnyk mungkin utk start dng hobi baru ni. Disbbkan anasfadilah ni otai dlm bidang ni. Bleh tak bg tips utk beginner mcm saya ni ;). Tak pun bg saya link utk saya blaja psl sewing. Nak tau gak cam ne mesin singer curvy yg baru beli tu. Bleh ke begineer cam saya ni pakai? hehehe bnyk sngt plak soalan saya. sorry ek

Anasfadilah said...

Ibu amirul aqim::

saya tak otai lagi,yg otai tu ada kat atas comment box ni,kak maya :)

saya belajar dulu last masa kelas KH form 3,tapi i guess pasal minat kot

kelas yg paling best di dunia ialah google, saya banyak cari tips kat google

kalau beginner baru nak belajar maybe boleh dapatkan mesin yg murah-murah dulu

kalau mesin murah,kita tak minat sangat,kita boleh jual balik mesin tu (jenama mcm singer laku kalau trade in,janome or bernina pun bagus)

kalau lama-lama minat semua,boleh upgrade mesin yg canggih sikit

tapi mungkin kalau ada duit boleh start dgn janome

saya tengok blog crafter yg lain banyak guna janome utk beginner,dan boleh buat banyak projek yg best-best (quilting semua)

curvy best,compared to my old brother machine,dia steady je laju pun

kalau ada-apa nak tanya jgn segan k,email je kalau nak tanya panjang lebar,InsyaAllah saya cuba jawab.

:)