Monday, May 11, 2009

*bosan*

menulis blog telah membuatkan saya bosan,kadan-kadang entry saya tidak bermanfaat pun pada orang lain,sekadar cakap kosong

balik-balik cerita anak dan saya

bosanla.

apa-apa pun semalam kami telah meraikan mak untuk harinya

secara impromtu saja,tak dirancang

alih-alih,mak masak mee kuah yang super delicious,mak teh dari seberang datang dengan puding buah dan kek walnut, ayah masak agar-agar dan saya beli kek coklat

kami makan-makan dirumah mak semalam. 

seronok makan ramai-ramai macam ni

kebetulan perut sangat lapar,dapat mee kuah yang emak masak tu..hoh! makan pun tak angkat muka dah.

mak mertua ke,pak mertua ke,mak menakan ke...tak perasan dah

sampai mak kata pada saya

"dulu masa pertama kali dila mai sini,malu-malu nak makan mee"

saya tersengih je

"mak jangan la habaq kuat-kuat hehehehe"

kene sound seround dengan mak...hahahah..tapi mak saya cool je :) dia tak kisah pun

mama saya pula sekarang ni ada di aloq setaq,adik saya dapat matriks di Changlun

pandai-pandai bawa diri la ye adik..heheh :) bosan-bosan naik bas turun penang,habis cerita

saya,anis,mak,mak teh yun (mak teh masak kek sangat sedap kalah secret recipe)

dia yang membuatkan saya menjadi mama pada hari ini

crown band,for the lil girls yang takdak rambut nak guna clip rambut,the band still have to be perfected,its for girls actually..sape nak email saya..untuk sambut birthday ke apa-apa ke

Crown clip with manikRM 5.50

email me at stashowale at hotmail.com

p/s:: nak tulis blog yg berilmu tak reti,so how?

the lucky follower is

Norlida Baby n Mama

(kecoh ek saya ni,orang lain follower sampai berauts-ratus,tade pun depa nak bagi hadiah ke apa,sebagai pernghargaan la gitu..saya,sayalah...depa biaq pi kat depa.. :) )

7 comments:

Dils said...

Eh. Kenkdg kalo berbelog mmg bole rase camtuh. Tapi I think aje I am blogging for meself. For me to see. Tengok kesah lama2. Kan , kan?

p/s: Eh. Dila simpan lg ke brooch eh ape ek dila buat tu, sheep tu?

Anasfadilah said...

dils::the sheep boleh aje dibuat kalau siapa-siapa nak :) its a hairclip

Cikpid said...

hohoho..sape kata x bermanafaat oo..ok ape blog..kalo org lain x baca pon..still jadi mcm kite nye diary kan..utk kite bc ag 4-5 thn..utk anak2 n suami kite baca..tp sy x puas ati nih..knpa sy x terpilih??huhuhuhu..len kali tlg bagi sy menang yer..hahahah..TQ

Mommy Lyna said...

Setiap owang ada uniqueness dlm tujuan berblog & niche reader masing2. Ada reader suka bace menda bemanfaat & ada yg ske baca kisah idup org laim.janji kita selesa berblog & jadi diri seniri. Tak payah tiru2 orang, janji hepi!

KV said...

haha..comel ziyyad!!

azzamoro said...

happy mothers day dila!!

BTW, bile i nak jadik lucky follower gak..hehe

sharia said...

Kalu nak order itu kek walnut bole?? kek coklat tue x mau, kat kedai byk.....hehehe